2009. január 4., vasárnap

Angertea, Demians, Anathema @ Avalon

Kezdetben egy magyar csapat uralkodott a színpadon, Angertea, ilyen kajbálós progresszívnek nevezett zajhalmazt gereblyéztek össze, többeknek tetszett, nekem kevésbé, helyette a vaku nélküli képkészítéssel próbáltam szenvedni, kevés sikerrel:S

Következő fellépő a francia Demians volt, akik miatt megjelentem aznap este.
Jól játszottak, bár némi színpadi rutin elkéne még, véleményem szerint. 50 perces volt a műsoruk, arra is jutott idejük, hogy egy teljesen új nótát is eljátszanak, ami sokkal gördülékenyebb volt, mint a lemezen szereplők, ez azért lehetséges, mert ezt már nem egy személy írta, hanem többen is segédkeztek benne.
Viszont jót tenne a színpadi kiállásuknak egy élő billentyűs csatasorba állítása.
Ismerősök jöttek oda, hogy milyen jó volt élőben is a csapat. Egyet kellett hogy értsek velük, elvégre 2008 eddigi legjobb debütalbumát írta meg a gall csapat.

Az Anathema megváratta kicsit a rajongókat s a fülem tövét már megcibálták a gonosz manók, ezért az "Ana-thema, Ana-thema" kiabálás helyett "Bétéká, bétékát!" hallottam, a vicc az, hogy az egyik ismerős szintén erről számolt be.
A kétórás Anathema koncert felét a közönség soraiban fényképezve, mászkálva töltöttem, másik felét a pult mellett ücsörögtem, mert az jól esett, néha egy pattogósabb számra beoldalogtam.

Summa summarum
: nekem mint laikusnak is meggyőző volt az angol zenekar előadása, akkor kétség sem merülhet fel akörül, hogy mit nyújtottak egy rajongónak

Képek is érkeznek hamarosan!

Közben olvasom, hogy az Avalont bezárták! R.I.P. Avalon!

Nincsenek megjegyzések: