2012. szeptember 11., kedd

Szomszédoktól nem messze

Pittypalatty! Azt számolgattam ma délután, hogy mennyit költök Rukkolás könyvek postázására s rájöttem, hogy lassacskán öt rugó körül járhatok. Ma be tudtam iratkozni két könyvtárba is. Amúgy már vannak előadásaim. Eleddig túl sok vizet nem zavartam/-tak, viszont sikerült egyet brillíroznom a Literature részen, aminek külön örülök. Villantam egy kicsit, habár éppen azon törtem a kobakomat, hogy majdnem két éve, hogy hozzá sem szagoltam ezekhez a dolgokhoz. Tegnap délután, mielőtt elindultam volna Szegedre, összeszedegettem a lezárásra, megírásra váró szövegeimet s meglepődtem, hogy mennyivel el vagyok maradva. Amint össze tudok harácsolni egy kis időt, azonnal neki is fogok dolgozni. Remélhetőleg még ma estefelé.

Nincsenek megjegyzések: