2013. január 24., csütörtök

Miután kitomboltam magam

Rájöttem, hogy szükségem van erre a felületre, ahol lehet ordibálni. Más a pusztába megy ki, ha azt nézzük végülis ez is az, hisz alant ott van, hogy "Pusztába kiáltotta:".

Anya azt mondta, hogy annyi tervem volt, aztán most szépen leeresztettem vagy tudomisén. Mindenesetre ez nem jó így. Azon gondolkodtam, hogy nem csak kéziratot kellene adnom az Ad Astra-nak, hanem jelentkeznem is kellene oda gyakornoknak, hát ha. Ha nagyon sarkítani akarnék, akkor azt mondanám, hogy rám írták ki a pályázatot. Az egyetlen bibi, hogy nem túl jó a helyesírásom.

A vizsgák tekintetében pedig nem érzek semmit most már. Nem mondom, hogy mindent megtettem annak érdekében, hogy hú-de-jól sikerüljenek. Kb. ott vagyok, mint 2007/2008 első félévében. Ami zavar, hogy itt is kb. ugyanaz megy annak a tekintetében, hogy aki pofázik, arról egyből elhiszik, hogy intelligens. Pedig mekkora hiba!

Nincsenek megjegyzések: