2013. április 30., kedd

Szeged

Ha meg kellene fogalmaznom, hogy miért hiányzik Szeged, akkor talán a következő beszélgetést mesélném el:

Én: Tanárnő foglalkozik a Vaudeville-lel?
Tanár: i-má-dom. :) 
[...]
Én: lehetséges volna-e majd a jövőben, hogy egy ilyesmiből TDK-zak tanárnőnél?
Tanár: a vaudeville perf. reprezentacioja az irodalomban? 
 [...]
az jó. az ötlet nagyon tetszik. es hat szuksegszeruen akkor ez ilyen multimedialis cucc is, h zene az irodalomban.hihetetlen izgalmas.
[...]
Ez egy csodálatos téma, András, hajrá, tessék rajta kattogni még! :) 
[...]
de jó lesz majd nekünk! kellenek a jó hallgatók. szuper. :) 
[...]
Én: szívesen, én köszönöm a biztatást
Tanár: anytime. OK.

Nos, azóta megfeneklettem, látszólag haladok, gyakorlatban, legalábbis az én elképzelés szerinti gyakorlatban, nem.

Something is entirely wrong for a long-long time.

1 megjegyzés:

InkRabbit the Brave írta...

Az ilyen beszélgetések miatt maradok.