2009. március 1., vasárnap

Normálisnak lenni

Ma délután megjelent nálam két régi ismerős, elhívtak kávézni. Némi hezitálás után belementem, már február elején eldöntöttük, hogy hosszú idő után összeülünk, de közbeszólt egy programom, ezért lemondtam.

Itt volt a lehetőség a pótlásra, hát éltem vele. Többségében csak fecsegtünk, ki mit csinál, ki mit tud a többiekről, hova járnak, mikor végeznek. A személyes témák taglalása kimerült a "Mi a helyzet a nőkkel?" kérdéskörben.
Az igazat megvallva, még élveztem is a dolgot, ahova mentünk vasárnapi pangás volt, jóformán üres a bár, néhány párocska ücsörög bentebb vagy a helyi elit néhány prominensebb képviselője néz be néhány jó szóért.

Hazaérve szíven ütött, hogy mennyire normálisak. Míg én nem. A különbözőségek, az eltávolodás árkokat vájt közénk, de úgy, hogy ha az egyik partján állsz, nem látod a másikat. Rádöbbeni erre, kegyetlen felismerés volt. Tudni, hogy ők normálisak, te pedig nem. Nem csak a korábban már emlegetett problémáim miatt, hanem teljes egészében. Normálisak.

ízlelgetem egy kicsit miután kiejtettem. Normálisak. Ők. Nem én. Kész az oppozíció. Felállt a kettőség. Nincs ténfergés.

Valaha is visszajutok a másik oldalra?

Nincsenek megjegyzések: