2009. március 20., péntek

Psycho Mutants @ JATE

Először is kezdeném azzal, hogy a blog betöltötte az első életévét. Volt része mindenféle savanyúságban, kisebb részben örömben. Aki figyelemmel követte, tudja. Holnap a MM ünnepli születésnapját! Sokkal nagyobb cécót is tervezek, mint itt.

Tervbe lett véve sok új post ide, idő és érkezés híján nem tudom még őket megírni. Apránként azonban hozzálátok.

Szerda, JATE Klub, Sexy Voodoobilly Tour:

Psycho Mutants és La Fanfare En Pétard

Örültem, hogy végre elcsíphetem őket élőben, decemberben nem sikerült. Meglepetésemre szépen csekély, ám annál lelkesebb közönség fogadta a pécsi martalócokat.

Mindenki feketében lépett színpadra, kivéve a dobost, említhetnénk, hogy belőle csak a feje látszott egész idő alatt, ezért nem lógott ki. Itthon - talán - kevesebb ázsióval rendelkeznek, mint külföldön, Franciaországot is megjárták már több ízben, nem zöldfülű csapattal van dolgunk. Tetszett az előadás módja, bár igazság szerint hiányoltam Zoli hangja alól a kísérteteket. Pont azoknál a pillanatoknál kellett volna a borzongás, ami a stúdiófelvétel adta lehetőségek esetében létrehozta.

Számlista:

1/ Ghost City

2/ Lost Sailor [ez át van húzva, emlékeim szerint is kihagyták, kár]

3/ Go go go!

4/ Orfü [Orfű Swing]

5/ Jesus [Jesus on the Moon]

6/ Tango [számomra ismeretlen szám]

7/ Mexikoi [Somewhere in Mexico]

8/ Pyscho'Roll [Pyscho'n'Roll] ~ kedvencem

9/ Zoli új [ez egy új, harmonikamentes nóta, jó kis gitár lehúzásokkal, az énekes megőrülésével]

10/ Western Devil [ahol tényleg hiányoztak a felelgetések]

11/ R'n'r [számomra ismeretlen szám]

12/ Sleep Baby [szintén kihúzva]

13/ Get me out

Klassz volt a buli, jól éreztem magamat, kíváncsi volnék, hogy egy valóban olyan jellegű helyen, ahol dalaik többsége játszódik, hogyan is teljesítenek, miként válik az atmoszféra hangulat- és zeneformálóvá.

Képek:




2 megjegyzés:

ezerve írta...

Érdekes egyébként, hogy a PM zenéjében mennyi minden hatást fel lehet ismerni. Én mivel pécsi vagyok, annyiszor láttam/hallottam őket, hogy most egy kicsit unom. :) Mostanában valahogy amúgysem járok el koncertekre, rohadt kritikus + válogatós lettem... La Fanfare en Pétard milyen volt? Ők már voltak itt 1-2 éve.

Forest írta...

Kinn ültem az előtérben, iszogattam, beszélgettem ismerősökkel. De, hip-hop-szerű mókák, annyi előnyt szeretnék nekik biztosítani, hogy az alapok is élők voltak, ergo nem volt Dj.
Ha rákattintasz a nevükre itt, akkor myspace-re ugrassz! Mozgatós muzsika, volt mozgás rendesen. :+)