2009. augusztus 30., vasárnap

Égzengés nyárutón

Talán nem kellene megtennem, azonban nem ereszt a gondolat, hogy egy nyárzáró értékelésnek is minősülő, az én elképzeléseim alapján mindenképpen, összefoglaló, tárgyilagosságtól többnyire mentes irományt pacázzak ide.

+ és - : vizsgaidőszak, együttjár mindazokkal a csomagolt örömökkel és kátránypapírba tekert méregpirulákkal amiket csak akkor tud az ember megtapasztalni, ha valamilyen felsőoktatási intézményben teng, leng

+ : nem dobtak ki, folytathatom tanulmányaimat

- : "Kérem jöjjön be!"

- : "hogy is mondjam, elég nagyot csalódtam/azt hittem, tudom ki vagy, de most már nem vagyok biztos benne"

- : Zenta, 6000 forintos büntetést sóznak a nyakunkba a rendőrök, mert nem a kijelölt helyen keltünk át

+ : "SzeRintem aranyosan cseng. te mit gondolsz?"

- : Már a csengés sem olyan, mint amilyennek én gondolom.

- : emberek között, mégsem velük

+ : mosolygom, ahogy mondta egyikük és másikuk s még rá is eszmélek, hogy eredménye is van

Konklúzió:

4:6

Opt.:Pessz.

Nincsenek megjegyzések: