2009. augusztus 4., kedd

Last minute utak

...az elmúlt néhány hónapban a fejembe vettem, hogy el akarok utazni. Átnéztem jónéhány prospektust, de nem akadtam megfelelőre. Valami mindig hibádzott.
Az esetek többségében a helyszín és az időpont volt bajos.

Azonban egy kedvező lehetőség bukkant fel a füzetek rejtekéből. Kecsegtető volt, fontolóra vettem a dolgot. Azonban gyorsan kellett döntenem, mert a határidő szorított. Úgy szólván utolsó percben hozott döntés volt, egy igazi last minute út. Nem zavartattam magamat, örültem, hogy végre mehetek valahová. Ki a szürkületből.

Felejthetetlen utazás volt, beleszeretni a helybe, jellegzetességeibe. Belefeledkeztem az ott lelt szokások tanulmányozásába. És tudod, amikor a tengerparton ücsörögtem, őszintén hittem abban, hogy a kavicsok, amiket a vízbe hajigáltam maradandóak s ott fognak feküdni nagyon sokáig.

Miután hazajöttem, pokolian hiányzott a sziget. Semmi kedvem nem volt a nyárhoz a továbbiakban.

Azonban ez hamarosan megváltozott. Ismételten utazásra készülhetek? Előfordulhat, mindazonáltal nem szeretném elhamarkodni a pakolást. Ami bosszant viszont, hogy ismételten last minute útnak tűnik...


Fekete Lepke

Látod nem az a teszt, hogy a másik bejön vagy nem,
A szerep ugyanaz hogy elfogadd azt amiben vagy

Nincsenek megjegyzések: