2010. november 7., vasárnap

Fekete I. Alfonz itt nyugtalankodik

Feltételezhetően ostoba vagyok, hogy igényelném azt, hogy némi lelkesedéssel viseltessenek mások a munkám iránt, hogy magamon más is értékelje azt, amit csinálok leírok. Rosszul érintett, igaz nem borzasztóan a beszélgetés. Sótlan volt. Amolyan itt ezt írd oda, ott pedig amazt. Valahol hálás is lehetnék azért, hogy ennyire tárgyilagos. De viszonyítva ahhoz, hogy eleinte lelkesen mondta - legalábbis nekem úgy tűnt, hogy az -, hogy mennyire sokat fogok majd írni, mert ez egy jó téma eléggé lehangolt. Én mentem nagy reményekkel s kicsit meglepődtem, hogy ennyire visszafogott lett a fogadtatás. S emiatt nyugtalankodom kicsit. Nem tetszik.

Más.
Héten sor került a félévenkénti Subscribe bulira. Unalmas volt. Lehetséges, hogy a közönség heterogén összetétele zavart vagy az, hogy jócskán üres volt a tankom, de nem tetszett. Nem dobott fel, nem adott semmit. Azért a Trooper és a Beat It jó volt. Huzamosabb ideig nem fogom most őket megnézni klubbulin.

Nincsenek megjegyzések: