2008. április 3., csütörtök

Kell egy forma...

Bűntudat a második legrosszabb dolog a világon. Legalábbis jelen pillanatban így látom. (Az első a másnap, de ehhez kétség sem férhet.) -Persze ez is meg fog változni, ahogy öregszem.-
Tehát, ismételten rossz a lelkiállapotom, mert hülyeséget csináltam. Több alkohol került a szervezetembe, mint amennyit ildomos lett volna adagolni.
"I hope you enjoy the flight"- No, to be honest, I did not enjoy the flight. Because it was deliriant. I can blame myself, and I had to.

Elég volt a lavórból. Kell egy szebb tárolóedény. Most pedig elmegyek és keresek Flat Earth Society-t a blogba. Zene-blog, én vagyok az adminja. Összetrombitáltam néhány ismerőst és egy ismeretlen, hogy csináljunk mi is ilyesmit. Legtöbbet én írok bele. Ez túlságosan is sokat sejtet...

Nincsenek megjegyzések: