2009. május 5., kedd

Polc

Mindig felpaprikázom magamat - természetesen ok nélkül, bár a tudatalattiban az ördög sem tudja mi játszódik le - ha egy ismerős blogjára tévedek, kivétel ez alól a Fényrizsé :], ahol ki vannak téve katonás rendben a 'Rendszeres olvasók'. Valahol én is szeretnék ekkora publicitást kapni, mint mások. Dacára annak, hogy mindenféle ketyerét elhelyeztem itt az oldalsávban mégsem mocorog bennem az az érzés, hogy figyelnek rám. (Leszámítva néhány embert.)

Nem szemrehányás, disznóság lenne bárkinek is a szemére hányni ilyesmit, pusztán arról van szó, hogy fúrta az oldalamat.

És valahogy nem érzem azt, hogy minden második postomban kell hogy legyen egy dalszöveg.

Írandók még: Talamon kritika, Wilde-The Total Eclipse összehasonlítás

A baj az, hogy most nem tudok lezárást adni.

4 megjegyzés:

TerrorGlamour írta...

Hehe én figyellek akkor is ha nem szólok, meg akkor is ha Te sem szólsz. :-)

TerrorGlamour írta...

Vicza voltam ;)

Névtelen írta...

amúgy az én régi blogomhoz ugye regisztrációra volt szükség, és a felhasználók visszajelölésére, így az olvasóim egy komplett profillal rendelkeztek, azaz nyomon tudtam követni, ki mikor jelentkezik be :P azóta is ehhez mérten kezelem azokat a halálosan jó barátokat, akiket havonta egyszer érdekeltem.

Forest írta...

Hölgyeim, leköteleznek állandóan. :+*