2010. június 15., kedd

Lélek-negró

Amikor februárban - bár lehet hogy az még január volt - letettem a húszfillért amellett, hogy a félévet minden megszakítás nélkül végigtanulom, még nem láttam előre a következő hónapok tartalmát. Elintézhettem volna egyszerűbben is, de nem akartam, így volt a lehető legkorrektebb. Az már természetesen más kérdés, hogy a lelkemet kirázza az a néhány perc. Befejezte, vissza akarja adni nekem.

Irigylem, mértéktelenül irigylem azokat az embereket, akik erősebbek nálam. Megingathatatlan érv egy vitában, hogy én, aki majdnem a legalsó grádicson ücsörgöm, csak nagy belső labirintusbeli bolyongások után jutok el oda, ahová mások sokkalta egyszerűbben. Ha lemegy ez a hét, elmegyek. A közönség megköszöni, hogy láthatott. Ezúttal keserűn fogok távozni, nem úgy, mint a korábbiakban.
Azt érzem, hogy az óra körbejár. Két évet öt hónapba. Én ezt akkor nem tudtam átvészelni, ilyen tempóban még annyira nem fog sikerülni.

Nincsenek megjegyzések: