2010. október 16., szombat

Esőtáncos

Mézer Janót nagyon régóta ismerem, kettő-ezerhét őszén ismerkedtünk meg a HódStock fesztiválon. Mielőtt útjára bocsátotta volna ezt a formációt, megkérdezett, gondolom másokat is, hogy a saját neve alatt szerezzen zenét vagy keressen egy hangzatos nevet. Én akkor az Esőtáncost javasoltam neki.

Három év telt el azóta, sok hordalékot tett le s vitt el a Tisza Szegedről. Egy tárlatot hoztam létre abból a kevés képből és egy Janó által írt versből, melyet meg is zenésített az együttessel.



Üvegcse

Érezd még
zöld és kék
minden mit hoztál

Erdőízű tested lángján
máglyád is voltál

Száz új kép
lopta szét
lelked szűz báját


Szunnyadt vágyú testem lángján
égetted fáját

Egyszer rég
láttam még
megszürkült hamvát

Porból porba feltámadni
tündöklő hangját

Vérző tél
elmentél
tavaszt váró tánc


Foltos rongyaim közt élve
hercegnősdit játssz…

Elveszítve szép
arcod emlékét
üvegcsébe rejtem,
törd hát szét

Hajnal szakadtán
elfeledlek tán
hajszál gyenge karból
elhullván

Nincsenek megjegyzések: