2011. április 11., hétfő

Adore & admire

Nagyon régen volt alma nagyságú a gyomrom. Legvadabb álmomban sem gondoltam, hogy egy lelki folyamat ilyen mértékű hatással bír majd az egész biológiai rendszeremre.

Csütörtök óta nem tudok normálisan aludni. Hánykolódom, ha egy kicsit elcsendesedem, egyből eszembe jutnak a mondatok. A félelmetes az, hogy ezek nekem is egytől egyig megjelentek. Vizualizáltam mindahányukat. De ez se akkor, se most nem segít/segített.

Az evéssel is gondjaim vannak. Érzem, hogy ennem kell, mégsem tudom rávenni magamat, hogy egyek. Nem látom értelmét. Szövegelni könnyű, ám amikor benne vagy fülig, az piszok szar.

A nyelés nehezemre esik. Gombóc van a torkomban, s mindez azért. Nem tudok nyelni, mikor magam elé idézem, ahogy elindulnak a vízgombócok a szeméből, kipréseli magából a bánatot, melynek a fő felelőse ott ül előtte. Haszontalannak érzem magamat.

Nem akartam, hogy elmenjen, hogy kimenjen az ajtón.

Édes Istenem, adj már csendességet.



Az vagy nekem, mint testnek a kenyér
S tavaszi zápor fűszere a földnek;
Lelkem miattad örök harcban él,
Mint fösvény, kit pénze gondja öl meg;

Csupa fény és boldogság büszke elmém,
Majd fél: az idő ellop, eltemet;
Csak az enyém légy, néha azt szeretném,
Majd, hogy a világ lássa kincsemet;

Arcod varázsa csordultig betölt
S egy pillantásodért is sorvadok;
Nincs más, nem is akarok más gyönyört,
Csak amit tőled kaptam s még kapok.

Koldus-szegény királyi gazdagon,
Részeg vagyok és mindig szomjazom.

Nincsenek megjegyzések: