2012. november 1., csütörtök

Gondolatébresztő magamnak

Volt egy zh-m a múlt héten. Jószerével csak mutatóba készültem rá, komolyan leülni és tanulni rá, azt nem tudtam. Akármi fontosabb volt. Másrészt meg soha sem leszek nyelvész. Ezt tudom magamról. Igazából nem is kellene, hogy meglepetésként érjen, ha hozzászámítjuk, hogy két éve nem írtam zh-t valamint semmiféle tudásbeli megmérettetésen nem vettem részt. Így olyan eredményt sikerült produkálnom, hogy az nem is létezik. Szó szerint.

Magyarán mondva oly' elborzasztó eredményt sikerült produkálnom, hogy arra osztályzóim nem tudtak pontot adni. Mindegy-nek nem mindegy, azonban az biztos, hogy az "első", "visszatérő" vizsgaidőszakomra nagyon alaposan fel kell készülnöm, ha nem akarom elpuskázni az előttem álló esetleges lehetőségeket.

Nincsenek megjegyzések: