2011. január 23., vasárnap

Seprés volt, bár nem abban az értelemben

Leállamvizsgáztam, azonban a záróvizsgám nem sikerült, így nem kaptam diplomát.

Szövevényes az egész történet, aminek a végén persze én jöttem ki szarul.
12-én elmentem záróvizsgázni, délelőtt volt két része, délután a harmadik.
Dél körül elengedtek bennünket ebédelni. Kaja közben check-oltam az e-maileket, mert időszerű lett volna, hogy megkapjam az értékeléseket a szakdogámra. Meg is jöttek.
Olvasom az opponensi véleményt, a nő megvágott, 7/20-at kaptam nála, a konzulensem 18/20-at adott. Elég rendesen összecsináltam magamat, hogy most ilyenkor mi van. Visszamentem nagy adag gyomorideggel megírni a harmadik részt. Egy csoporttársam mondta közben, mert erről dumáltunk, hogy ki milyen jegyeket kapott, hogy ilyenkor van 3. olvasó is. Nekem az nem jött meg.

Másnap érdeklődtem a tanszéken először, mondták, hogy keressem a MAT Commitee-t, mondtak két nevet, de jelenleg államvizsgáztat mindkettő. e-mail, oké.
Szóbeliztem is ezen a napon, a záróvizsga szóbelije. Átmentem.
Átfutottam közben megnézni, h mikor van fogadóórájuk. Aznap volt az egyiknek, bele is írtam az e-mailbe, h nem mehetnék-e be hozzá a szakdoga miatt. Szóbeli után jön ettől a nőtől az e-mail, hogy ma már nem, mellesleg most látja, hogy tegnap lemaradt a csatolmányban a 3. olvasó véleménye, így most csatolja, de az sem lett valami fényes, 12/20.
Péntek reggel hirdették ki a záróvizsga eredményeit, 26-ból 9 ember ment át. megvágtak egyből. a szabályok szerint nem mehet védeni az, akit záróvizsgán valamiből megbuktatnak. délelőtt beszéltem ezzel a nővel és ő mondta ezt. nah, fasza, délután vissza a tanszékre megkérdezni, h tuti így lesz-e, mert tavaly is tömeges buktatás volt, csak akkor annyira, hogy balhé is volt belőle házon belül és újraírás lett a vége. de most nem engedtek újraírást. rebesgettek olyat is, hogy ha ötnél többen kérvényezzük, hogy újraírhassunk egy részt, akkor megengedik, de ez nem volt benne a TVSZ-ben.
jó, lenyeltem a békát, nem mentem át semmiből, viszont abban reménykedtem, hogy legalább azokat a részeket nem kell újraírnom, amik sikerültek. ezt egyelőre nem tudják megmondani, majd február folyamán kiderül. bassza meg.

a tényállás az eleddig az, hogy se csütörtökön, se pénteken nem készültem a védésre. szombaton megmondtam a témavezetőmnek, hogy mi a szituáció, sajnálta a dolgot, s kérte, h készüljek fel jól júniusra. Bementem Orsihoz, mert születésnapja volt. szombat kiesett, vasárnap is.

hétfő délben jön Facebook-on az üzenet, hogy aki elbukott bármelyik részen az Academic English 2-nek jelenjen meg a védésen. A védés szerdán volt. van másfél napom felkészülni, válaszolni 6 kérdésre illetve kialakítani egy taktikát, hogy megvédjem a dolgozatomat.

nekiálltam, olyan is lett, bármennyire is igyekeztem. mindenki - tanár -, akivel összefutottam, azt hitte, h menni fog. hát, végül is ment, átmentem, a prezentációja a dogának 3, a védés kettes lett.
az elmúlt 5 év alatt a második legrosszabb produkciómat nyújtottam.

végeredmény: ja, az nincs, majd csak júniusban, miután sikeresen, 60% feletti abszolváltam bukott vizsgarészt.

Konklúzió: No more gender lecture on the agenda, unless it is obligatory...

Nincsenek megjegyzések: