2011. január 12., szerda

Unalmas post pt. XII

A pánik, ami tegnap eluralkodott rajtam átváltozott. Nem rettegéssé, sokkal inkább szkepticizmussá. Kaptam egy harmadik véleményt s ennek olvasása közben az bújkált bennem, hogy az egész izzadságszagú. Kicsit olyan, hogy ha már produkálok egy tizenegy pontos különbségű értékelést, akkor a harmadik személy lőjje be a kettő közti számintervallumot, aztán kalap-kabát.
Borzasztóan rosszul - talán? - nem jártam, a pasas elsőben tanított szemináriumon, azonban kétlem, hogy emlékezne rám. Meglőtt zenerajongó, ennek fényében intézte hozzám kérdéseit. Mielőtt elfelejteném, 12/20 lett az értékelése.
S komolyan megfordult a fejemben, hogy van-e értelme - ezek után kiváltképp - továbbtanulni, dacára a bátorításoknak. Tudom, minden kezdet nehéz etc., ugyanakkor ekkora pofára esést is régen produkáltam már.

Ps.: Jah, valamint hármast kaptam AEII szóbelire.

Nincsenek megjegyzések: