2011. január 6., csütörtök

Unalmas post pt. VI

Tegnapi nap sem telt el eredménytelenül. Tökéletesen felpaprikáztam magamat azon, hogy látszólag az a huncut két pont elérése piszok nehéz hadművelet. Nem sikerült teljesítenem, rendesen el is kenődtem emiatt. Orsi próbált meg vigasztalni, de eléggé pokróc módon válaszolgattam neki.
Este Choofie-nál megittunk egy sört, aztán rágyújtottunk a whiskey-kóla kombóra. Hazafelé elvágódtam a jégen, nyugtázva ezzel a napi mozgásadagomat.
Rendesen felpörögve ültem le a gép elé, kész szerencse, hogy ezt nem úgy írom. Jól felhergelve nekiestem Orsinak MSN-n. Szégyellem magamat emiatt.

Hajnal ötkor, azért tudom, hogy ötkor, mert kimentem inni illetve kiengedtem a macskát, pedig azt álmodtam, hogy idegösszeroppanásom volt. Pulz utca, hurrá!

Nincsenek megjegyzések: