2011. január 11., kedd

Unalmas post pt. XI (ami nem is annyira unalmas)

A mai napot kissé ambivalensnek könyvelhetem el. Írtam egy aránylag jól sikerült Academic English II-t, leszámítva az Essay Writing-ot, hogy miért arra mindjárt ki is térek. Megvettem az új Rushdie könyvet, megjöttek az Anyám által rendeltek is. A hírt ebéd után olvastam, haza engedtek bennünket ebédelni, tehát a Use of és a Reading egybe volt tartva, külön az Essay Writing-tól, ami egykor vette kezdetét.

Igazándiból sok mindenre gondoltam, de erre nem. Sohsem jutott eszembe, hogy megbukhatok. Megtörtént, az opponensem megbuktatott. "Zagyva, nem tudományos, átláthatatlan, nem logikus felépítésű, nem jó forrásokat használ, nem jók az igeidők, alany-állítmány egyeztetés nem jó" stb. Sorolhatnám, amíg be nem telik az oldal. Gyakorlatilag semmi pozitívumot nem talált a lekörmölt harminc oldalban, ami azért valljuk be szép teljesítmény tőlem, hogy képes voltam huszonnyolc oldalt halandzsázni. Ez 7/20-ra volt elég.

Talán komikus, talán szándékos, de a témavezetőm ilyen arányban húzta fel. Ő megdicsért, hogy úttörő vagyok, nem vicc, komolyan kiemelte, hogy mennyire jó, hogy a MP's FC-t ilyen perspektívából elemzem. Bár a címmel nem tudott mit kezdeni. Enyém -> How to Recognise Different Parts of Homosexuality, MP's FC epizódrész cím -> How to Recognise Different Parts of the Body
Ez 18/20-ra volt elég.

Egy szónak is száz a vége, holnap belátogatok a tanszékre s meglátom, hogy mit tudok tenni ennek érdekében.

Nincsenek megjegyzések: