2008. május 15., csütörtök

Reading+örvendezés

Átmentem az egyik mumus tantárgyamból, Readingből. Alig akarom elhinni. Nem is fogtam fel még teljesen a súlyát, hogy nem lesz Reading-em egy ideig.

Tegnap koncertre látogattam el Kósával és Choofie-val. A Fészek Klub volt a buli helyszíne. Három karcagi zenekar tette tiszteletét az alföldi városban. Decadence, Vale of Tears, Stardrive volt a sorrend. A hangulat jó volt, többször tetőfokára hágott, mint például az első együttes Bonnie Tyler feldolgozása alatt. A legnagyobb bosszankodás mellett konstatálhattam, hogy a fellépés nem volt kellően meghirdetve, ezért Szegedről talán tíz ember ha volt. Tudtam, hogy gondok vannak a magyar undergroundban, de ez botrányos volt. A helynek az lenne az érdeke, hogy minél többen fogyasszanak, különösen, ha a csapatokkal lekötött összegben állapodtak meg. Nem látom abban a rációt, hogy nem hirdetik a bulit. Ennek így mi értelme?!
Dacára ezeknek a problémáknak az összes fellépő elégedett volt a három főnyi közönséggel - velünk -. Villáztunk, hajat ráztunk, szöveget énekeltünk - különösen VoT-en -.

Nagyszerű volt a rendezvény, a zenészek jószándékúak és segítőkészek voltak. A Decadence énekestől még cd-ket is kaptunk. Talán firkantok róla valamit, majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések: