2008. május 31., szombat

Tűzzel és vassal

Sok mindennel adós vagyok. Nem jegyeztem le semmit az elműlt cirka két hétben, ez részben annak is betudható, hogy vizsgaidőszak van és tanulni kell. Ezt az egy dolgot leszámítva nem vagyok rest, vizsga után persze, és billentyűzetet magam elé húzom és megnyílvánulok.


Két piszkavas egy tűz. Az egyiken nincs kiálló pöcök, egyenes mint a szálfa talán túl egyenes. A másikon van kiálló ám puha. A puha dolgok ilyen esetekben csak problémákat okozhatnak. Dilemmák sorozata fog lejátszódni, míg a döntés megszületik. Körbejárás, -keringés.

Nem is az vagyok, akit táncol a szél,
Nem is, aki túl közel ér,
Villanypóznán himbálózik bennem az én...
Egy felhőn ellovagol, csónakban ébred fel valahol.
Ahogy átlépek a zebrán, úgy fordul a Nap,
Ahogy kezt mos a vízben, úgy fordul a Nap,
Ahogy az öngyújtó kattan,
Úgy fordul alattam a Föld...

Nincsenek megjegyzések: