2008. szeptember 18., csütörtök

Köpj bele a Styxbe!

Elsodort az ár. S hamarosan el fog árasztani a víz is, majd mindezek után pedig savanyú pofával fogok gubbasztani egy felfújható óriási, sárga gumikacsa tetején s próbálom elhessenteni a szúnyogokat egy jókora húskloffolóval. Ennyit az avant-garde énemről.
Hétfőn az Öreg közölte, hogy szeptember huszonkilencedikén a Mozaik kiadóhoz megyünk látogatóba. Általános- és középiskolai tankönyvekre specializálódtak. Kíváncsian várom!
Tegnap megvettem a Rubicon idei első különszámát, amikor egy indiai pasas odajön hozzám, kezembe nyom egy papírfecnit és közli angolul, hogy ezt az újságot szeretné megvenni. Ennyi állt a cetlin: Déli Apró.
Mondtam neki, hogy ha sorra kerülök, megkérdezem a kiszolgáló hölgyet, hogy hol van a bolton belül. Nem sokkal később megpillantottam, szépen egymásra voltak pakolva, hát elemeltem egyet és a külföldi kezébe nyomtam. Fizet, majd hozzám fordult, hogy megköszönje. Nagyon szívesen, válaszoltam. Hozzátette, hogy azért vette meg, hogy szexpartnert találjon benne. Meglepődtem egy pillanatra, elvégre egy olyan újságban, ami tele van apróhirdetésekkel, hogyan lehetne találni ágytáncost.

Kezd véglegesen visszapottyani a hangulatom az általam túrt nyirkos gödrök egyikébe. A minap is azon agyaltam, hogy miért ődöngök savanyú pofával a Belvárosi hídon. Arra a megállapításra jutottam, hogy talán a kedvezőtlen időjárás az oka. Azonban ezzel kapcsolatban többször felmerült bennem a kétely.
Nem kellene kidoboltatnom, de magyarszakosnak néztek. Ezt bóknak könyveltem el.

Nincsenek megjegyzések: