2010. március 13., szombat

Valami itt maradt az előző évből

elmehetsz a sunyiba, az tény h másokkal csevegtem és csevegek
most mi is a probléma

mostanáig, de akkor is kitartottam 11ig, holott, teljesen agyhalott vagyok
(már kezdődik, komolyan, mint egy mese...)
sztem élvezed és direkt csinálod
a vége mindig az, h én leszek tahó :D
nem
h meghallgathasd újra meg újra

és mi van ha visszamondom?

kár volna
nos megfontolom a dolgokat
amennyiben
na gyerünk kérdezz rá

tehát, amennyiben?
én csak akkor vagyok hajlandó efféle programban részt venni, ha így értelmezzük a dolgokat
mert amennyiben nem ilyen felállás volna az nekem kényelmetlenül érintené a lelkivilágomat

[snitt]

én állati óvatosan közlekedem, többnyire észre sem vesznek, mert így akarom
mert értékes ember vagy és ezért nem akartam hagyni h "elkallódj"

Talán naivságra vall

Azt ugye te sem képzeled, hogy a tegnapi beszélgetés második fele azt csak úgy spontánul jött? :]

Tessék nézni a dátumot, kicsivel vagyok csak elcsúszva.

Nem akarom, hogy a dolgok ismétlődjenek. Ha tovább követem a sémát, akkor hamarosan boldog (?) leszek(?).

Nincsenek megjegyzések: