2008. október 16., csütörtök

Álom

Szerda hajnalban lázas lettem, de fel kellett kelnem 4 óra tájban, hogy tanuljak az aznapi zárthelyire. Időközben meguntam, egy álom teljes története kezdett alakot ölteni a képzeletemben. Meg is szövegeztem: (maradok a lejegyzett verziónál, ergo nem javítok bele)

Anita nevű lányt az egyik aluljáróban ismertem meg. Szórólapot osztogatott. Elvettem tőle egyet s megköszöntem. Eljött velem egy darabon, mert szimpatikus voltam neki. Fekete haja volt, helyes lány. Addig-addig, hogy egy kocsma raktárában kötöttünk ki egy bárszéken, aholis csókolóztunk. Ismerték őt, mert már itt is dolgozott. Bejött egy kínai, fenyegetőzött, Anita elhajtotta, majd srác jött be. Leemeltünk Anitával valamit a polcról s eltűntünk. Próbáltam a Nyugati felé menni, mert Budán lett volna jelenésem egy születésnapon. Valahogy az Állatkertnél kötöttünk ki. Ekkor én telefonáltam, egy csókát hívtam fel, aki dzsippen jött értünk. Mialatt vártunk, meggyőztem Anitát, hogy jöjjön velem. Meg is jött a pasi, igaz ekkor már késésben voltunk, ezért a szembejövő sávban indult el Buda felé. Egy földalatti úton jutottunk át Budára.

Nincsenek megjegyzések: