2009. december 6., vasárnap

A toronyember helyzete

Elérkeztem a második periódushoz. Meséltem erről is, arról is. Kaptam házi feladatot is, tulajdonságaim osztályozása. Bár meglátásom szerint ez többségében kontextus-függő, bár a frász tudja.
A múlt héten arra lettem figyelmes, hogy Anyám fordít egy regényt. Először nem tudtam hová tenni a helyzetet, végül - némi gondolkodás után - arra a megállapításra jutottam, hogy én voltam a kiváltó ok.
Ismételten tengernyi filmet akarok majd megnézni. Colour Me Kubrick: A True...ish Story; Le Temps retrouvé; The League of Extraordinary Gentlemen; Romper Stomper; Rosencrantz and Guildenstein Are Dead; Décalage horaire.

Az udvari bolond különleges fajta volt,
aki megengedhette magának,
hogy bölcseket mondjon és kinevettesse magát;
az igazat megvallva azonban úgy őrizte meg
eszét, hogy közben buta csengők
csilingeltek a fején.
- Igen, a Bolondok bölcsek voltak,
oly bölcsek, mint az óra,
mert annak látták az időt,
ami.

Nincsenek megjegyzések: