2009. december 31., csütörtök

Leltár 2009-ről

Tépelődések hosszú sora vezetett ehhez az összegzéshez, lajstromhoz. Nem számadás ez, nem vagyok juhász, se pásztor.
Ha van kedved, gyere velem ebbe a cicomátlan maskaraforgatagba.

Január

Goth lettem
és
befejeztem a vizsgaidőszakot.

Február

Erre már jobban emlékszem. Az első látogatásomra, az első beszélgetésre.
A második Volbeat koncertre.
Elmélyült egy ismeretségem, barátsággá terebélyesedett. S azóta nőttön nő.
Egy irodalmi példaképre is sikerült szert tennem ebben a hónapban, azóta bővültek a róla való ismereteim.
Az első olyan tudományos visszajelzést is megkaptam magamról.

Így visszatekerve az időt, rájöhetek, hogy nagyon elhagyatott voltam februárban, akármennyire is nem úgy tűnt.

Március

Normális vagyok vajon? - röppent a fejem végig a kérdés agyam girbegurba sikátorain.
Zuhanás, menekülés, betyárélet.

Április - a jégolvasztó

Az elején csak karistolás volt, később lyukat ütött rajtam egy jégcsákány.
A hónap elején megköszöntem valamit, akkor nem is jutott eszembe, hogy még találkozni fogunk.
Mindig csodáltam azokat az embereket, akik több hittel vannak felvértezve, mint én.
Április tizenöt - a legszebb pillanat, ami az elmúlt huszonhárom év alatt történt velem.
Elindulás után kisvártatva megfogták a kezemet.

Május

Elutazott s én összementem. Hihetetlennek, egy csodának könyvelem el
Naponta kétszer tudtunk beszélni, eleinte. Későbbiekben csak egyszer. Vizsgák. Bukások, felkelések.
S Én pedig szépen lassan megtanulom, hogy nem szabad önzőnek lenni és az az érzésem, hogy diétázni fogok.

Június

Itt már megvolt a fene. Ette bele magát a kötelékbe, ami nap nap után egyre kevesebb szállal kötött össze bennünket.
Alulértékelésben felülmúlok bárkit.
Megérkezett egy ajándék, egy almáriumnyi emlék, aminek korong alakja van. Emlékek, múltnak fuvallatai söpörtek végig az agyam szobáin. A hónap közepén már bizonyosságom is volt. A fejemben mindenképp. Toporzékoltam, rimánkodtam, személy nélkül. Vae Victis.
Azért félév távlatából csak derűsebbnek tűnik az az esemény, hogy nem csaptak ki az egyetemről s szeptemberben, legnagyobb meglepetésemre, ösztöndíjat is kaptam. Megkedveltem Bob Dylan-t. Olvasd el, hogy megértsd miért! A hónap vége egy jóslatba tornyosult, ami valósággá cseperedett az én beleegyezésem nélkül.

Július

Kiszöktem a horizontomból a színek, csak a szürke maradt. Dombos Fest, később mosolyogtak rám. Hálás voltam, mérhetetlenül hálás. Kirángatott egy kátyúból.
Zenta: az örök, a vad, a féktelen. Ahová hazaérek minden évben.

Augusztus

8 strigula. Beváltatlanok maradnak. Tegnap délután eszembe jutottál. Szinezet nélkül, de előkavarodtál az emlékek füstfelhői mögül s felsejlettél. Ismételten s megint.

Fekete Zaj fesztivál két napban. AzFeszt, utolsó napról jöttem el. Végül SZIN. Erről nem készült részletes jegyzőkönyv. Lett egy félreértett mondat, aztán találgatások kétfelől.
És a nyárértékelőm

Szeptember

Lakásavató. Találtam egy macskát, adtam neki enni. Megkarmolt. Bajt is sikerült hozni többek fejére. Viszont ezt:
hát, ő nem egyszerű eset

:)

jól van, mert az eddigi visszajelzések alapján én sem:]

:D

tudom

Még mindig nem tudom megfejteni. A kettő meg kettő az egyszerű, egy humanoid nem az.
Felkerült az első galériám.

Október

Ad Astra bemutató - félblamázs; hiszed-e, nem hiszed-e? Nem hiszed. Szegedi csavargók motzorognak. Az őszi szünet tanulással telt.

November

Eljutottam kettőszázig. Draught vanished the candlelight, I am not going to light it again for a while. Eltettem a gyufát. Szétnéztem egy ismerős helyen, hátha történt változás. Elindultam a rend felé.

December

Utolsó hónapról felesleges olyan nagy konklúziót vonnom, lentebb scrollolsz s elolvasod. Mindenesetre azonban felszabadultam.

S néhány okosság a végére ~

A lélek világa, mint mondja, a nyitott könyvek könyvtára: nyitottak a másik számára. /John Donne/

a vereségben kéretik értelmesen beszélni /Németh Andor/

a férfi nő révén váltatik meg

Nincsenek megjegyzések: